Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Šperková, Ivana ; Růžičková, Soňa (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.
Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Jirásková, Michaela ; Dlouhá, Štěpánka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně)
Musil, Martin ; Pejta, Ivan (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro prodejnu sportovního vybavení Florbalovaprodejna.cz. V praktické části práce je provedena marketingová analýza firmy s následným provedením a vyhodnocením výzkumu spokojenosti zákazníků, kdy tato praktická část práce vychází z teoretických východisek diplomové práce. Výzkum spokojenosti zákazníků je prováděn dotazníkovou metodou. Na základě zjištěných a vyhodnocených informací, získaných z výzkumu, je sestaven návrh na udržení spokojenosti zákazníků s následným zvyšováním této úrovně.
Modelování na základě genealogických dat
Prostredníková, Hana ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje podrobnou studii dané problematiky týkající se genealogie jako vědy a genealogických záznamů. V práci jsou rozebrány role a vztahy vyskytující se v genealogických záznamech a je popsána problematika jejich reprezentace. Cílem je návrh a implementace systému, který ověří platnost vztahů v genealogických záznamech a umožní další práci s těmito daty.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR
Vrabcová, Kateřina ; Nováková, Eliška (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb poskytovaných restauračním zařízením TAMTAM BAR v Kroměříži. V teoretické části je zpracována především problematika marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na představení firmy a následné zpracování a vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků, které vede k podání návrhů opatření ke zvýšení úrovně analyzovaných služeb.
Dotazování nad časoprostorovými daty pohybujících se objektů
Dvořáček, Ondřej ; Kolář, Dušan (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována studiu možností, jakými lze reprezentovat data pohybujících se objektů a jak je možné se nad těmito časoprostorovými daty dotazovat. Dále jsou zde shrnuty výsledky diplomové práce pana Ing. Jaroslava Vališe, ze kterých se při řešení této diplomové práce mělo vycházet. Na základě získaného teoretického základu, prezentovaného na začátku práce, však byla navržena a implementována zcela nová podpora pro uložení časoprostorových dat a pro obecné dotazování se nad těmito daty. Její konkrétní využití je pak dále demonstrováno v ukázkové aplikaci, která mimo jiné toto řešení využívá k implementaci svých složitějších doménově specifických databázových operací. Na závěr jsou uvedeny hlavní směry dalšího vývoje navrženého databázového rozšíření a zasazení výsledků této práce do kontextu pokračujícího projektu, disertační práce na téma "Databáze pohybujících se objektů".
Paralelizace sestavení v prostředí Jenkins
Lukášová, Michaela ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Dolíhal, Luděk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá paralelním sestavením balíku vývojového prostředí Codasip Studio. Zaměřuje se na možnosti paralelizace v prostředí Jenkins. Implementované řešení se soustřeďuje zejména na urychlení aktuálního procesu sestavení. Řešení využívá několika zásuvných modulů prostředí Jenkins a také několika shellových skriptů zajišťujích spuštění překladu, instalace či tvorby výsledného balíku.
Herní systém české squashové extraligy
Vorlíček, Ondřej ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Herní systém české squashové extraligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout úpravy herního systému české squashové extraligy. Návrhy by měly přinést zlepšení organizace, zatraktivnění soutěže a zvýšení spokojenosti samotných hráčů se soutěží. Metody: Pro sběr primárních dat v této práci byla využita metoda elektronického dotazování. Konkrétně se jednalo o metodu CAWI neboli Computer Assisted Web Interviewing. K měření názorů respondentů v dotazníku byla využita pětibodová Likertova škála. Druhou z metod byla analýza dokumentů, která zkoumala sekundární data v podobě pravidel soutěží a dokumentů vydaných Českou asociací squashe. Výsledky: Popularita squashe v České republice klesá, i přestože český squash získal v posledních letech řadu úspěchů na mezinárodní úrovni. Nejvyšší česká squashová soutěž není atraktivní. Pomocí výzkumu v této práci bylo zjištěno, že samotní hráči nejsou spokojení s aktuálním herním systémem české squashové extraligy. Naopak nultý ročník Smíšené ligy testovaný v sezóně 2022/23 se jim líbil a má potenciál stát se v budoucnu hlavní českou squashovou soutěží. Z výsledků výzkumu bylo vytvořeno několik návrhů, které by české extralize mohly pomoci k dosažení vyšší atraktivity a spokojenosti u hráčů. Klíčová slova: sport, organizace soutěže, formát...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.